DP-976

Echipamente de verificat valuta

Echipamentul DP-976 poate verifica pana la 8 valute (inclusiv RON).

Specificatii:

– Poate verifica bancnotele indifirent de cum sunt introduse;
– Ecran LCD de dimensiuni mari;
– Afisarea denominatiilor;
– Conectivitate RS-232 si USB;

Caracteristici tehnice:
Dimensiuni: 220 x 140 x 90 (mm);
Greutate: 1.05 KG (cu acumulator);
Capacitate acumulator: 1200mAh

O performanta salutara pe piata locala – Interviu cu Iancu Bangheorghe, Director General Adjunct ROPECO

ROPECO a proiectat şi vândut peste 1.000 de echipamente Self-Service dezvoltate in-house. La invitatia facuta de catre reprezentantii revistei Piata Financiara, domnul Iancu Bangheorghe, a fost provocat la o trecere în revistă a proiectelor de succes din ultimii ani din domeniul automatizării plăţilor şi al echipamentelor pe care le furnizează pentru operaţiuni de tip self-service, atât în sistemul financiar-bancar, cât şi retail, în transporturi, muzee, administraţii locale etc. Contractele finalizate vorbesc de la sine. Câte proiecte de acest gen aţi dezvoltat până astăzi pe piaţa din România? Foarte interesantă provocarea dumneavoastră de a face un bilanţ. E o provocare pe care vreau să o asociez cu sloganul companiei noastre, „The Smart Way to Performance’’. Noi evaluăm performanţa în termeni legaţi de succesul clienţilor noştri, considerând că acesta este factorul determinant al propriilor noastre reuşite. Până în prezent, compania Ropeco a proiectat şi vândut peste 1.000 de echipamente de tip self-service şi soluţii complexe aferente acestora, toate dezvoltate in-house. Prin aceste soluţii s-a urmărit nu doar preluarea unor operaţiuni de către echipamente dedicate, ci în principal creşterea disponibilităţii pentru interacţiunea cu clienţii, în afara orelor „standard” de program, optimizarea fluxurilor şi proceselor aferente, creşterea securităţii tranzacţiilor, dar şi reducerea riscurilor aferente. Care a fost primul proiect de anvergură al firmei derulat de ROPECO în aceste domeniu? Primul proiect, pe acest segment, care ne-a adus multă satisfacţie şi motivaţia de a continua în acest domeniu a fost Terminalul Automat de Plăţi (APT). Proiectul a constat în dezvoltarea unei reţele de echipamente,instalate în unităţile clientului şi folosite pentru efectuarea plăţilor de facturi şi rate de credit, pentru alimentări de cont şi alte... citeste mai mult

SELF-SERVICE modern asigurat de firma ROPECO

Kioskul, „prietenul” nepretuit al clientilor de retail Prin self-service – termen devenit familiar de ceva vreme și românilor – se poate întelege în general o sesiune prin care un client al unei companii se foloseste singur, neasistat, de diverse tehnologii (software, hardware si de comunicatii) pentru a avea acces la un produs, un serviciu sau o informatie fara sa interacționeze cu angajați ai acesteia. Cele mai raspândite terminale self-service de pe piata sunt kioskurile fie pentru furnizarea de informații, fie pentru efectuarea diverselor plati în numerar sau prin card bancar. Aceste aparate în regim de autoservire au devenit deja populare în mediul urban si probeaza în continuare un bun potential de extindere. Instalarile de kioskuri au o rata de creștere în Europa de 35% pe an, ritm care este prevazut chiar a se mari în viitorul apropiat., Pledoarie pentru self-service În general, oamenii s-au obisnuit sa-si rezolve problemele personale dupa criterii simple: intimitate, comoditate, rapiditate, siguranta, într-o marja orara generoasa.  Sistemele self-service raspund tuturor acestor cerinte, reusind sa furnizeze clientilor servicii pe masura asteptarilor lor,  permițându-le acestora sa obțina exact ceea ce doresc atunci când doresc. Practic, kioskurile sunt la dispoziția utilizatorilor  oriunde și oricând! În timp comportamentul consumatorilor a evoluat. Studii recente releva faptul ca 85% dintre consumatori sunt mai dispusi sa cumpere de la un comerciant care le ofera alternativ si sisteme de autoservire decât de la cei care asigura doar un comert clasic. Pe de alta parte, companiile care recurg la aceasta tehnologie obțin multiple beneficii: multiplicarea canalelor de interacțiune cu clienții, eficientizarea operațiunilor de management a activitații (back-office), creșterea numarului de clienți prin punerea la... citeste mai mult

Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru confirmati acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. De asemenea, puteti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din pagina GDPR. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close